vineri, 22 februarie 2019

Noutati

Draga mea,

Astazi te-am revazut! 😊 Esti minunata si, cel putin aparent, perfect normal dezvoltata. Ai 21 saptamani (-aprox 4,5 luni) si 300 grame. Nimic nu-mi doresc mai mult decat sa fii sanatoasa si sa cresti frumos!

Din nefericire se pare ca ceva e in neregula cu tiroida mea. Urmeaza investigatii sa descoperim detalii mai ales ca sa fim siguri ca nu e ceva sa te deranjeze pe tine... Vreau sa fii bine!

Uf... si am si racit. Febra si durerea de cap ma fac sa nu-mi gasesc usor cuvintele. Asta insa va trece.

In complet alta ordine de idei, patutul tau e gata montat. Ne-am distrat vreo 4 ore (tu si cu mine) sa-l montam. Nu a fost chiar asa simplu sa-l punem in picioare. Am mai incurcat piese, am mai montat cu spatele ce trebuia cu fata dar pana la urma s-au legat toate. Tu, harnicuta, ti-ai facut simtita prezenta aproape tot timpul montajului. Cred ca si aplecarile mele repetate te-au tot trezit... suficient sa ma motivezi sa terminam toata treaba. Sper sa fie un loc comod si primitor pentru tine. Pentru ca pana esti mare destul sa citesti cele scrise, patutul tau va fi probabil istorie, uite, iti pastrez o poza 😀.

Deja vreau sa ma ocup si de restul camarutei tale caci ma misc din ce in ce mai greu si nu vreau sa las nimic de facut cu stres in ultima clipa.

Te astept cu nerabdare si dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

4 ani 2 luni 13 zile

Mda, nu am mai apucat sa-ti vorbesc aici de ceva vreme... Asta nu inseamna ca nu vorbim vrute si nevrute una cu alta, zi de zi, fata in fata...