miercuri, 16 septembrie 2020

O zi cu tine (14 luni 16 zile)

Incep ziua inca de la miezul noptii caci noaptea e una inca destul de agitata, cu evenimente. 

Din cand in cand te trezesti si ceri apa, cu un "e" simpatic si intins de mana catre apa, destul de sugestiv. 😆 Nu stiu daca chiar ti-e sete sau iti amintesti ca asta poti face noaptea, insa esti haioasa tare. Apoi bei din biberonul cu apa, tinand ochii inchisi 😏, probabil ca sa nu-ti sara somnul?! Te asezi pe perna apoi si de multe ori readormi imediat. 

Mai sunt si momente cand te agiti cateva minute bune, parca negasindu-ti locul. Iar cand nu reusesti sa readormi rapid, mai scancesti revoltata. 

Dimineata - in jur de 7 in general - scoti sunete haioase pana deschid si eu ochii. Esti asa simpatica incat cate-o data ma prefac ca inca dorm, numai ca sa te aud. Imi place enorm ca de cele mai multe ori nu sari direct in picioare, ci mai lenevim amandoua intinse in pat. Il regasesti pe Petrica prin pat si te bucuri ca-l revezi, apoi imi mai vorbesti una-alta. Iar mie imi vine sa te pup intr-una si cate-o data ma impingi deja, ca deh... iti iau aerul de drag.

Ma traversezi si te dai jos, pastrand parca un ritual - gasesti telefonul, il zapacesti pana il blochezi, apoi imi iei elasticul de par de pe noptiera (si il caut eu mai tarziu pana nu mai pot). Ma duc si eu sa iti prepar laptele de dimineata, supravegheata indeaproape si de Maria Ta. Vii in bucatarie dupa ce dai musai o tura si pe la tobogan si sa o trezesti pe Buni (daca e la noi). 

Cand laptele e gata, te duci unde vrei sa-l bei. Mai nou, pe puful din sufragerie. Iti iei biberonul in maini si iti vezi de activitate linistita. Si atunci imi vine sa te manaaaanc! 

Urmeaza sa te schimbam. Mai plimbi cate o pereche de pantaloni sau vreun tricou prin casa si musai, cand eu sau Buni mergem la baie, vii si tu, iei olita si te asezi pe ea. Asta in timp ce scoti un sunet specific, 😜 invatat de la Buni si pe care din pacate nu il pot/nu stiu cum reda in scris. 

Mananci ceva si pe la 9:30-10. Un fel de gustare-mic dejun mai satios. Spui mereu "pa-pa" cand ma vezi pregatind mancarea dar nu imi dau inca seama daca si intelegi ce inseamna papa. In general nu avem probleme cu mancarea insa am o dilema majora legat de cum sa te ajut sa incepi sa mesteci din ce in ce mai multe alimente.

Dupa masa, de la o vreme, de cand nu mai incercam sa dormi la 10-11, iesi la plimbare. Deja astazi ti-ai luat singura hamul din cuier si te-ai dus la usa.

Dupla plimbarea cu Buni, ai mancat si cu greuuuu, ai adormit de pranz. Cand iesi din casa esti extraordinar de avida de cunoastere. Te bucuri, te miri, studiezi orice. Ieri 

Din nefericire, azi, pentru prima data, am sesizat ca ma lovesti daca te opresc din a face ce vrei tu. Sunt putin blocata pentru ca nu stiu cum ar trebui sa reactionez. 😕 Cu momentul in care trebuie sa dormi avem probleme de deja destula vreme. Nu stiu unde si ce am gresit dar nu vrei sa te culci nici cand ti se inchid ochii rrrrra! De regula se sfarseste cu plans... 😑

Pana seara te-ai jucat si ai fost minunata. Imiti orice - ton, gesturi, mimica. Seara am adormit impreuna, iar! 💓




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

4 ani 2 luni 13 zile

Mda, nu am mai apucat sa-ti vorbesc aici de ceva vreme... Asta nu inseamna ca nu vorbim vrute si nevrute una cu alta, zi de zi, fata in fata...