sâmbătă, 3 septembrie 2022

3 ani 2 luni 3 zile

Am reusit sa ne intoarcem cu bine de la mare. Deja capatam experienta in a ne fi alaturi una alteia. 

Ai fost, ca de obicei, minunata! Ai capatat curajul de a inota singura, desi in prima zi nici 1 metru nu ai vrut sa inaintezi in apa, ai invatat sa te dai singura pe un tobogan maaaare-mare, desi initial nu voiai decat daca te prindeam la aterizare, ai condus o "nava de pirati" zilnic, ai mancat pizza si inghetata, ai ras, ai mai si plans, ne-am plimbat pe malul marii, ne-am harjonit la fiecare culcare, ne-am pupat, ne-am tinut in brate, ne-am spus de nenumarate ori "te iubesc", ai inotat in piscina si in mare deopotriva, am construit castele din nisip, ai mancat (cam multa) ciocolata, ai vorbit de toate, ai adunat scoici si pietricele, ai facut "foc de tabara", ai mai invatat orice-uri, m-ai incantat, am ajuns apoi cu bine acasa.

Ai reinceput gradinita si ai trecut in grupa mica B, in alta clasa. Creeeesti vazand cu ochii, devii inteleapta, te dezvolti frumos! Esti perfecta mea!

💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

4 ani 2 luni 13 zile

Mda, nu am mai apucat sa-ti vorbesc aici de ceva vreme... Asta nu inseamna ca nu vorbim vrute si nevrute una cu alta, zi de zi, fata in fata...