vineri, 16 iunie 2023

3 ani 11 luni 16 zile Serbare si final de an scolar

Sunt bujorul, rosiorul,
Imi ridic si eu capsorul,
Cand e soare infloresc
Si gradina impodobesc,
Poposesc adeseori
La copii pe obrajori!

Asa ai recitat la serbarea de an scolar, pe 29 mai 2023. Ai incheiat grupa mica si treci in grupa mijlocie. Esti deja fetita maaaricica, asa cum mereu vrei sa-ti spun. 

Nu-mi incapeam in piele de mandrie, vazandu-te pe scena, la microfon, curajoasa, vorbind raspicat si frumos! 

Trece timpul ca vantul! Eu imbatranesc si tu infloresti! Nu exista fapta mai buna si mai mareata pe care s-o fi facut in viata asta decat faptul ca te-am facut pe tine! 💕


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

4 ani 2 luni 13 zile

Mda, nu am mai apucat sa-ti vorbesc aici de ceva vreme... Asta nu inseamna ca nu vorbim vrute si nevrute una cu alta, zi de zi, fata in fata...